fuskis205 Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 (redigerat) Ett ganska bra tips jag kommit på som jag använt ett par gånger: steg 1: Lämna in två pokemon ni gillar på dagiset. steg 2: Flyg eller gå till Mauville city. steg 3: Gå upp till sandstormen på route 111. steg 4: Längst upp över sandstormen finns en liten lera-grejs(man kan bara ta sig upp med mach bike. Ställ dig vid den. steg 5: Lägg nåt tungt mot (upp)-knappen på gameboyet. (Gör detta innan du ska sova , :zzz: och när du vaknar har dina pokemon på dagiset gått upp i massa level.) Lycka till! :student: Redigerat 28 April 2006 av fuskis205 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 redan, det finns som fusk ju! tråkigt att inte levla själv ju... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 och dom kan lära bort en massa bra attaker också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 gissa om hur länge det tar att start pokemonens egg ska kläckas! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 JAg trodde inte man kunde breeda starters... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Det kan man. Fusket: 1/10. Mycket dåligt fusk, det blir ju tråkigare om man tränar sina Pokémon på det viset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 detta var ett bra tips endå! *klappar* :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg