TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) http://img110.imageshack.us/img110/2677/namelestt2.jpgSnygg men lite störande att det är en stor svart ram.Och är det inte jag som du pratar me på msn där? :D Redigerat 19 Februari 2008 av TheChosenOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 http://img110.imageshack.us/img110/2677/namelestt2.jpgSnygg men lite störande att det är en stor svart ram.Och är det inte jag som du pratar me på msn där? :D Jo det är det :D Men hur får man så där som razec hade längst uppe i mitten med ikonerna där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) http://img110.imageshack.us/img110/2677/namelestt2.jpg Snygg men lite störande att det är en stor svart ram. Och är det inte jag som du pratar me på msn där? :D Jo det är det :D Men hur får man så där som razec hade längst uppe i mitten med ikonerna där? Det ingår i temat jag använder som är AlienGuise Redigerat 19 Februari 2008 av Razec Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Det ingår i temat jag använder som är AlienGuisemåste man ha den bakgrunden då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Det ingår i temat jag använder som är AlienGuisemåste man ha den bakgrunden då? Bakgrunden kan man ändra Fast det tar en stund att ladda ner temat B) Redigerat 19 Februari 2008 av Razec Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Det ingår i temat jag använder som är AlienGuise måste man ha den bakgrunden då? Bakgrunden kan man ändra Fast det tar en stund att ladda ner temat B) Jo jag märker det nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Det ingår i temat jag använder som är AlienGuise måste man ha den bakgrunden då? Bakgrunden kan man ändra Fast det tar en stund att ladda ner temat B) Jo jag märker det nu :P Det bästa temat jag haft :D Man kan göra egna ikoner och använda där uppe sen så är det 5 olika teman också(det är därför den är så stor och det lång tid att ladda ner) ;: Om det inte är nån som ser skillnad på den förra och den här så har jag bytt ut lite ikoner längst upp och bytt bakgrund och använder 1280/960px Redigerat 19 Februari 2008 av Razec Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Nu har det laddat 45% och jag började för 5,10 min sen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Nu har det laddat 45% och jag började för 5,10 min sen :P Rätt snabbt ändå :lol: men det är värt att vänta :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Nu är det 58% :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Börja nyss för mindre än en minut sen att ladda ner nu är det 7% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kajmanhamster Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Här ska då min vara om det inte blir Några fel... Alienware Alien FTW :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg