Xade Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag behöver hjälp i THE WIND WAKER... jag har klarat andra templet och åkt till den trasiga ön... sen skulle jag till Wind fall island och träffa piraterna... när jag kom ombord på skeppen sen gick jag till dörren och där stod det att man skulle skriva in ett lösen ord... men vad ska man skriva... ledtråden var "How does pirates treat sharks?" och på min brorsas fil: "What does pirates love more then the sea?" snälla svara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 På din brors fil är lösenet Treasure eller Treasures nått av dom.. Men på din vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 för att få lösenordet ska du gå till baksidan av bomb-affären som är "stägnd" på baksidan ska du klättra upp för några klätterväxter sen kryper du in där bak på affären Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg