Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Själv så körde jag Pokémon Blue och skulle gå till Silph Huset i Saffron city (Jag hade klarat allting som man skulle innan) Men då Stod Team Rocketen kvar där ändå! Och när jag gick fram till honom och klickade på A så flöt han bort från dörren(Jag stod fortfarande kvar på samma plats) "Hah, he,s taking a snooze" Det var skumt!! :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 på mitt emerald står tanten som ger en en potion i början av spelet kvar, men när man pratr med henne så går hon in i ett av husen! om man går in så står hon där och snurrar, som jigglypuff i pokemoncentret på R/B/Y! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag har dock aldrig stött på några buggar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag har bara gjort de på Red o Blue, det där med missingo ni vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 ja men det var väl ingen bugg typ mer som ett fusk...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 aa, en bugg är ett fel i spelet som man (oftast) inte vill ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 jag har inte sett nåra buggar i mitt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Det var bågra år sedan jag spelade Pokémon men iallafall.Jag skulle klara blå åt min brorsa och när hans Charmeleon utvecklades till en Blastoise och sen efter någon timme utvecklades den till en Charizard och så hade han en Blastoise i datorn. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 ööh... okej... sjukt...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lexal Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Konstigaste buggen måste varit att jag inte såg någon tränare överhuvudtaget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 ööh...okej...sjukt...? (igen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) haha den var rolig impulse^...^^ Redigerat 2 Maj 2006 av _Kakashi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg