Gäst roxz Skrivet 30 April 2006 Rapport Skrivet 30 April 2006 (redigerat) Hej igår när jag lirade runescape kom jag på, går dte att ha en private server :unsure: direct på sak kan någon fixafram en svensk guid på hur man gör en private server till runescape... jag kanske kan bjussa fram lite fm till den bästa guiden krav: den måste vara på svenskska för att min granne som e typ 9 vill okså läsa den och han s**er på engelska. Redigerat 30 April 2006 av .:lol:.
SonyPSP Skrivet 30 April 2006 Rapport Skrivet 30 April 2006 jag kan göra det åt dig väldigt snabbt ochså eller så kan jag vägleda dig på msn jag skrev om det här tidigare med men ingen svara (riktiga svar) iaf jag vil inte ha fm utan helst riktiga runescape pengar :bah:
elle_the_king Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Skrivet 4 Maj 2006 jag kan göra det åt dig väldigt snabbt ochså eller så kan jag vägleda dig på msn jag skrev om det här tidigare med men ingen svara (riktiga svar) iaf jag vil inte ha fm utan helst riktiga runescape pengar :bah: jag skulle vilja joina en server som nån har gjort men opm det går går det att göra så att man ka ngöra allt utan at va member
Sharzor Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Skrivet 4 Maj 2006 Det fanns ju en gratissida för att göra enegen server ska leta uppden...
Rekommendera inlägg