rockypower Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 det funkerar inte för mig att överföra musik med en usb-kabel från dator till mitt psp. kommer bara upp en ruta dör det står att jag måste installera ett höghastighets-usb-styrenhetskort. kan nån hjälpa mig. förklara. hur gör ni? psp hur laddar man ned musik och film på www.http://www.yourpsp.com det funkerar inte för mig att överföra musik med en usb-kabel från dator till mitt psp. kommer bara upp en ruta dör det står att jag måste installera ett höghastighets-usb-styrenhetskort. kan nån hjälpa mig. förklara. hur gör ni? psp hur laddar man ned musik och film på www.http://www.yourpsp.com behöver hjälp. vill ha musik på psp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 du trycker på ja då så kommer du in i psp:t sen . o då lägger du musik i mappen PSP/MUSIC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockypower Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 du trycker på ja då så kommer du in i psp:t sen . o då lägger du musik i mappen PSP/MUSIC fungerar ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 hmm konstigt vad använder du för usb kabel man kansk måste ha usb 2.0 annars kan man ju prova med att öpna pspt i utforska läggatil en mapp som heter MUSIC och lägga in tåtarna där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 man måste inte ah usb 2.0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 MEN!! formatera minneskortet genom att gå in på system settings --> formatera minneskort. då får du upp mappar i psp:t sen trycker du på PSP/MUSIC och lägger in musiken ! hur svårt är de ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 går det inte att skapa en ny mapp, eller vad e problemet, cycklops? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockypower Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 det funkerar nu. jag omvandlade mina musik filer till mp3 filer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 SMART ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg