Nain Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag vet att man inte bör göra trådar där man söker låtar, men å andra sidan bryter det inte mot någon regel. I alla fall, jag kollade på massa lyricssidor, men jag har inte hittat någonting än. Jag har ingen aning vad låten heter eller artisten. Den går ungefär så här: I wonder when, I wonder why, nånting, nånting, blue blue sky. I wonder I can see..... Borde heta något med I wonder when eller något. Snälla hjälp mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 (redigerat) lugn låt eller typ rock? Om den är lugn så är det My love - Westlife Redigerat 30 April 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 (redigerat) Artist: Fool's Garden Song: Lemon Tree "I wonder how I wonder why Yesterday you told me 'bout the blue blue sky And all that I can see is just another lemon-tree I'm turning my head up and down I'm turning turning turning turning turning around And all that I can see is just a yellow lemon-tree And I wonder, wonder" Redigerat 30 April 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Artist: Fool's Garden Song: Lemon Tree "I wonder how I wonder why Yesterday you told me 'bout the blue blue sky And all that I can see is just another lemon-tree I'm turning my head up and down I'm turning turning turning turning turning around And all that I can see is just a yellow lemon-tree And I wonder, wonder" Dom vart rätt så lika i början ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.