Nain Skrivet 30 April 2006 Rapport Skrivet 30 April 2006 Jag vet att man inte bör göra trådar där man söker låtar, men å andra sidan bryter det inte mot någon regel. I alla fall, jag kollade på massa lyricssidor, men jag har inte hittat någonting än. Jag har ingen aning vad låten heter eller artisten. Den går ungefär så här: I wonder when, I wonder why, nånting, nånting, blue blue sky. I wonder I can see..... Borde heta något med I wonder when eller något. Snälla hjälp mig ;) Citera
ChipZ Skrivet 30 April 2006 Rapport Skrivet 30 April 2006 (redigerat) lugn låt eller typ rock? Om den är lugn så är det My love - Westlife Redigerat 30 April 2006 av Lucas16 Citera
Boffaroffe Skrivet 30 April 2006 Rapport Skrivet 30 April 2006 (redigerat) Artist: Fool's Garden Song: Lemon Tree "I wonder how I wonder why Yesterday you told me 'bout the blue blue sky And all that I can see is just another lemon-tree I'm turning my head up and down I'm turning turning turning turning turning around And all that I can see is just a yellow lemon-tree And I wonder, wonder" Redigerat 30 April 2006 av Ragnarök Citera
ChipZ Skrivet 30 April 2006 Rapport Skrivet 30 April 2006 Artist: Fool's Garden Song: Lemon Tree "I wonder how I wonder why Yesterday you told me 'bout the blue blue sky And all that I can see is just another lemon-tree I'm turning my head up and down I'm turning turning turning turning turning around And all that I can see is just a yellow lemon-tree And I wonder, wonder" Dom vart rätt så lika i början ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.