Soadavatten Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag har fortfarande problem med pokemon gul med att komma vidare! Det förra ämnet jag gjorde hade bara försvunnit en dag när jag skulle kolla om det var nya inlägg! Jag har bett Nico om hjälp eftersom han är en moderator och han skickade mej en sökningsgrej på ämnen men jag hittade det inte så därför startar jag ett nytt ämne. Jag startar där jag var förut. Jag är på Blaiens(eller hur namnet stavas) och jag ska hitta nåt som hette typ secret key och det finns i det där stora huset på ön men jag undrar bara om det finns någon karta eller nånting(alltså om nån kan skicka in en bild ellernåt liknande för flera har försökt hjälpa mig på andra sätt). snälla hjälp mig :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) aej finns inte tyvär!! sorry men ska kolla i alla fall! finns inget tyvär o du kan sj inte leta ! ingen nytta! Redigerat 30 April 2006 av shadowearth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 men det är inte så svårt det är bara att testa sig fram jag ska leta efter en karta åt dig nu vänta lite så ska vi se okej :) jag e ledsen jag hitatr absolut ingenting om det sry :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 men det finns ingen karta utan pröva dig fram lite ok! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 OK! Skulle iallafall behöva hjälp senare fram i spelet. Jag kommer säga till när jag kommite vidare! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 jag ska beskriva så nogrant som möjligt. gå in i huset på vänster sida om cinnibar islands gym. gå rakt fram till trappan. gå upp i den.när du har kommit upp gå in i rummet åvanför dig. är rummet stängt så prata med figuren vid trappan du kom up genom. när du kommit in i rummet finns det en trappa där.gå upp i den.prata figuren på höger sida om dig. en port kommer stängas och en öppna sig. gå in i det öppna rummet.där kommer vara en tränare. det är 3 "bitar" väg som saknas totalt. gå in i den största öppningen. gå sedan ner och till höger förbi växterna. gå ner i den trappa som du nu borde se. gå rakt upp sen när väggen på vänster sida svänger vänster, sväng vänster och gå in i öppningen. pratta med figuren och gå tillbaka till trappan.(men gå inte upp i den.) dörren är uppen till "korridoren" uppe i högra hörnet av skärmen. gå in i det första rummet med 3 sängar i. prata med figuren. gå ut ur rummet och fortsätt åt vänster genom korridoren tills du kommer fram till ett bord med en pkmn boll vilken innerhåller solarbeam. gå sen neråt geom öppningen. då kommer du in i ett rum med totalt 8 palmer. där är en pkmn boll som innerhåller secret key. tips: följ instuktionerna en i taget och ha en pkmn som kan dig (TM28) P.S jag följde mina egna instuktioner på mitt pkmn gul mdeans jag skrev så det är rätt. :gitarr: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 det finns ingen karta och huset är ju inte så stort det är bara å leta ..svårt eller..nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 (redigerat) det är faktiskt ganska stort hus. :cry: P.S johanna961 läs mitt andra inlägg om du vill komma vidare. D.S <_< Redigerat 4 Juni 2006 av DoS_37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 _________________________________________________________________DU FÅR ANSTRENGA DEJ LITE MERA OCH LETA! DET ÄR SOM ATT DU PRECIS HADE SKITIT OCH SKULLE DIN MAMMA SPRINGA OCH SÄGA "TORKA DEJ" VARJE GÅNG LR ? DET ÄR JU SAMMA SAK MEN NU HAR DU NOG INTE SKITIT! DET ÄR GANSKA LÄTT NÄR MAN BARA KONCENTRERAR SEJ LITE SOM VISSA PERSONER HAR STORA PROBLEM MED! MEN JAG TROR NOG INTE ATT DU HAR SÅÅ STORA PROBLEM ... LR ???__________________________________________________________________ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 skärp dig. du är för f*n värre än xade lr. vad han heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Dos tips låter bra och trovärdigt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 jag vet men det värkar som hon inte vill ha hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg