HAB Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 bra! det kom ut idag men kan ej köpa det idag så jag kanske ska köpa det nästa vecka eller nåt sånt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Sonic hereos är Kasst!!! Recensionen stod i superplay idag!! Suck det blev ingen storslagen comeback från den egoistiska igelkotten. Snyft sonics storhets tid är över! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Sonic hereos är Kasst!!! Recensionen stod i superplay idag!! Suck det blev ingen storslagen comeback från den egoistiska igelkotten. Snyft sonics storhets tid är över! Den fick ju bara en 5 av 10.citat: Sonic är död. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag ska ändå köpa det!! jag bryr mig vad nån superplay säger jag ska ändå köpa det!!!!! SONIC DÖR ALDRIG!!! SONIC FOR EVER!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 nån som håller med mig?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Va f*n 5/10 dom spela väll Japanska versioenen eller så är dom Mario Freaks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jag har testat det nu hos en kompis på x-box och det är AS grymt!! så kassler och Philip_idlund kan ta och äta upp dina 5/10!!! jag ger det 9/10 för att det är lite brist på fiender!! Men annars är det jääätte bra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 här kommer en lista på + och - team sonic: + knuckles har jätte bra attaker. - inga minus. taem dark: + eo3gamma kan sjuta och är starkare än knuckels. -inga minus. team rose: + hon där tjejen kan kasta virvelvindar. - big är ganska klumpig. men han har bra attaker. team chaotik: + deras flygare kan flyga länge och högt. - krokodilen är så himla klumpig också klumpigast och trögast av alla! det här är MINA + och - gör gärna egna såna här i denna tråden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 värkar bra kanska ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Jag kan inte köpa det förens nåra månader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Jag ska nog köpa i april för måste ha nytt minneskort och handkontroll sen har jag skickat efter RE:zero så Sonic blir inte för april för mig typ längtar redan verkar ju så grymt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg