Gäst Umbreon_Moon Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag behöver en bra blixt-pokemon, men inte Magnemite eller nån legendarisk. Tips?? P.s. jag är i Dewford town och har inte National dex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 manectric Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 ampharos, mareep finns i safari zone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Ampharos, Manetric, Raichu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sneasel214 Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Annars Lanturn,som dessutom kan lära sig Surf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Okej, tack. Fast jag tar en Pikachu, fångade en med light ball. Volt tackle pichu!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 är volt tackle bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maximus93 Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 volt tackle har 120 power och 100 i pricksäkerhet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Men skadar användaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Och gör att Raichu som redan är klen i försvar svimmar ännu enklare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Nej, det är inte försvaret som avgör skadan på sig själv. Det är hur mycket attacken skadar på motståndaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Ja, just det. Ampharos, Jolteon, Electrabuzz, Raichu, Manetric. alla dom är bättre än Pikachu ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg