Gäst undeadmaster Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 hur kan man ta bort virus i PSP?? snälla svara! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 virus? har aldrig hört talas om det vad händer? men du kan ju alltid prova at skanna det me ditt antivirus program Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 hur har du fått viruset då, och vad gör det? har det kommit från internett? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Emulatorer och homebrews är ibland enligt antivirusprogram "virus" vilket dom inte är... Vad heter virusfilen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 han försökte nog va rolig :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 mjo, kankse. tvivlar på att man kan få virus på psp annars måste det vara mkt svårt att få det iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Jo, det är klart att man kan få virus till PSP om man laddar ner grejer och så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 men kan man ladda ner grejjer (om man e inne på internett på psp asså) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Vet inte men du kan lägga in virus filer via USB. Och du kan väll få virus genom internet länkar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 jo, men det kommer ju inte popup fönster mm på psp har inte gjort det för mej iaf, men man kan ju få virus iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 man kan bara får virus i datan om man får det i psp så funkar inte viruset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Jag vet bara ett virus,testat av F-SECURE,det är någon fil i images som du kan ladda upp,och din PSP stängs av. Nu har själva viruset installerats tror jag. Nästa gång du försöker viewa den stängs den av igen. Han som testade den försökte sätta på den. Men det gick inte. PSP:n blev brickad. Så akta dig,jag tror denna erasar din root,och tar bort de filerna som krävs för PSP att fungera. Det finns virus,och dom kan man faktiskt få genom att browsa sider med PSP internet,min kompis fick själv ett virus,det gjorde så att när du satt in en UMD eller körde ett spel som någon kompis hade skickat över,så kom det istället fram en skärm med en demon som bakgrund och det kom text som sa: YOU HAVE A VIRUS. DOWNLOAD PSP SECURITY TO FIX THIS. Och sen stog någon URL. Han gick in på sidan med PSP:n,laddade ner den och något ÄNNU VÄRRE hände. Det stog ett fönster som visade att den tog bort dom "vitala" filerna på PSP:n. Han kollade med sin USB kabel,och dessa filer var borta. Han fick ersätta PSP:n,och nu använder han nästan inte sin PSP intern et längre. Så,först och främst,förklara hur du vet att det är ett virus,och sen vad den gör,PM:a mig. MVH/ Merimi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg