Gäst Beldur Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) Hej! Jag undrar hur Xbox live fungerar, har inte riktigt fattat d... :S Redigerat 1 Maj 2006 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Man spelar över andra personer från hela världen. Det är ungefär som att spela CS över nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Ok men hur skaffar man d? Är d en skiva lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Man köper nått slag års kort :P men man köper en skiva först :P typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Ok hur mkt kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Ingen anning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 vet inte hur mycket men kan man typ chatta medans man spelar :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Det har månads kostnad, vet inte riktigt hur mycket) Du kan spela med andra spelare som e online var som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Har kollat lite.. Om jag fattar rätt kunde man köpa live för 1 mån/6 mån/1 år. Och man spelar online mot andra på t ex CS. Är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Helt korrekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 jag har inte 360 än men jag har hört på olika personer i revieues (felstavat) på gamespot.com och dom säger att på vissa spel när du är guld medlem på xbox 360 live att du kan ladda ner skins , bilar osv till olika spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.