Hoppa till innehåll

Min Egna Cs 1,6 Server Är Igång

Desu

Rekommendera inlägg

Jag har gort en egen server nu. jag kommer uppdatera denna topic så ofta jag kan med IP och vidare. servern har Amx mod vilket gör att jag ska instalera roliga mods till servern.

IP: 81.231.41.18:27015

Och jag söker admins. p.s ni ska ha bra egenskaper om att vara admin. typ som moderatorerna här på fuska.se. Om ni vill bli admin... posta då i denna topic.

+

jag söker ideer till mods som jag ska instalera. tänk på alla amx mod,s ni har sett och ge mig idder så ska jag ta upp det kanske. p.s. posta inte din mod ide tillsammans med "jag vill bli admin replyn"

det var allt. hoppas jag :visslar:

p.s NI får inte posta om era egna servrar i denna topic.

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Installera afk bomb, det har jag på min server! Afk bomb är att om någon typ är afk i 1 minut och ha bomben så droppas bomben från den som är afk! Besök gärna min server .) Den har amx och superhero ip: Reklam

Hihi  :kung:

Hörru! man får inte reklamera om sin egen server i min topic. kan nån admin radera hans ip från hans reply tack

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte om jag vill bli admin på någon annans server.. :( Jag är mycket kunnig inom admin.. Jag har också varit på servrar och blivit komnpis med alla admins och de vill att jag ska bli admin på deras server också.. :cool: men jag vet inte om jag vill.. PS - Ca 6 servrar det har hänt på...

Min bästa admin vän är: LOLOBUBU

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...