Desu Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) Jag har gort en egen server nu. jag kommer uppdatera denna topic så ofta jag kan med IP och vidare. servern har Amx mod vilket gör att jag ska instalera roliga mods till servern. IP: 81.231.41.18:27015 Och jag söker admins. p.s ni ska ha bra egenskaper om att vara admin. typ som moderatorerna här på fuska.se. Om ni vill bli admin... posta då i denna topic. + jag söker ideer till mods som jag ska instalera. tänk på alla amx mod,s ni har sett och ge mig idder så ska jag ta upp det kanske. p.s. posta inte din mod ide tillsammans med "jag vill bli admin replyn" det var allt. hoppas jag :visslar: p.s NI får inte posta om era egna servrar i denna topic. Redigerat 1 Maj 2006 av girder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Installera afk bomb, det har jag på min server! Afk bomb är att om någon typ är afk i 1 minut och ha bomben så droppas bomben från den som är afk! Besök gärna min server .) Den har amx och superhero ip: PFS-Clan.mine.nu:27015 Hihi :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) Installera afk bomb, det har jag på min server! Afk bomb är att om någon typ är afk i 1 minut och ha bomben så droppas bomben från den som är afk! Besök gärna min server .) Den har amx och superhero ip: Reklam Hihi :kung: Hörru! man får inte reklamera om sin egen server i min topic. kan nån admin radera hans ip från hans reply tack Redigerat 1 Maj 2006 av girder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 hej! jag är intresserad att bli admin på din server, jag har varit admin på andra servrar så jag har lite meriter om de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Ska fundera på det. Just nu verkar min server krångla. kan nån testa och komma in på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 det går inte att komma in på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 (redigerat) Vet inte om jag vill bli admin på någon annans server.. :( Jag är mycket kunnig inom admin.. Jag har också varit på servrar och blivit komnpis med alla admins och de vill att jag ska bli admin på deras server också.. :cool: men jag vet inte om jag vill.. PS - Ca 6 servrar det har hänt på... Min bästa admin vän är: LOLOBUBU Redigerat 4 Maj 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 jag har inte servern i gång just nu. säg till i topicen så startar jag servern så jag kan testa om den funkar online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg