rockoo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 varför frågar alla hur man fick sitt xbox? :huh: Det är vad jag kallar ONÖDIG tråd <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 JAg kallar det här en j@vligt onödig tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag kallar dig en ONÖDIG användare som bara sabbar med sina 39 nya trådar i minuten :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockoo Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 ja vet jag skrev den för att få veta varför andra skriveronödiga trådar <_< hur skulle du gjort da Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Skriv inte mer i den här tråden nu. INGEN! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 HAr någon anmält honom?Jag har om cirka 15 sekunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockoo Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 vad har jag gjort? om jag gjort nott fel så Sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 För sent... du är anmäld :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Okey du e ny medlem och kanske inte läst reglerna men skriv inte mer här nu okey! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockoo Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 vad f*n hender om man är anmäld? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Du får en varning... Får du fem så är du avstängd...Jag har 2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockoo Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 jag ska inte skriva mer nu i denna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg