Gäst Skellington Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Hallu~ Jag ska snart börja spela WoW =) men vilken server e bra? =P Och kan ni hjälpa mej att komma på ett bra namn till en ''female nightelf hunter''? thanx för svaren^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) Ifall du börjar på servern "Stormreaver" så skulle jag kunna hjälpa dig i början, och ifall du vill ha tips på namn så kan du kolla denna sida: http://wow.stratics.com/content/features/name/ Edit: #5 über fuskare nu! Redigerat 2 Maj 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Bra sida! Tror det blir ''Lómithraclya'' =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Nej f*n kör Agamaggan Horde! E 60 så ja kan hjälpa dej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Agamaggan är full av spanjorer ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Eller kör Neptulon så kan jag komma och ganka dig! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 men ta agamaggan jag spelar där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Ta Outland, migratade dit från bladefist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag tycker att du ska ta Stormreaver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Stormreaver så klart. Massor av vänliga och många epic fjantar där :) Så det är mycket raid i MC och såna ställen och att raida så mycket i dem nya servrarna är inte så vanligt än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Shadow moon så kan jag hjälpa dig i början =) Alliance sida såklart ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 ta inte stormreaver.. den är ofta full. spela khadgar den är nästan aldrig full.. :D typ 4 ggr i månaden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg