Simpsons Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 om man köper HL2 får man HL2, CSS, half life 1 fast med source motor. HL deeathmatch, DoD:source tror jag också... med andra ord, PWNAGE! DOD:source får man nog inte i hl2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Man får inte med DOD:S fast det va ju typ 1.2 år sen jag köpte HL2 så nu vet jag inte.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Köp Half-life 1, Half-life 2.. Då får du alla spel till half life och hl2 och alla counterstrike spel. B) OBS. Du får inte CZ, CZ:ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soffaselen Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 :student: haha kunde inte missa att någon har skrivit att vapnen på css är orginal lr något sånt! ^^ haha dom får inte göra exacta replikor för de har dom inte tilllåtelse att gö!! som fladder grejen på m4a1 ska sitta på höger sida egentligen och dom döper ju om vapnen :/ och vadå hl2/hl är sämre för dom har overkliga vapen?? är en revolver ovärklig? dom flästa där finns reda n förutom grav gun o stuff som den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg