wilmerx.tk Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Hitman Blood site Har ni några tips till Hitman sidan jag har gjort idag. T.ex. vad jag gjort fel, vad som borde finnas mer och tabbar och sånt. Citera
Kevve Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Om du kollar längst ner ser du att det börjar om igen. Det skulle du kunna ta bort Citera
Gimcor Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Jag skulle rekommendera att fixa hela layouten så att den blir snyggare. Citera
Aegzor Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Tuff, men grafiken är inte så bra ^!^ (jag tror att det går att fixa till i paint) Citera
Gäst Skellington Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Jag skrev första gästboks inlägget xD Citera
Putside Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Det är dålig kvalité på bilderna, fixa det. Färgen (röd) känns lite jobbig för ögonen, byt. Annars är materialet bra, men i vilken program gör du sidan ? Citera
wilmerx.tk Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Jag kodar hemsidan Någon som känner för att hjälpa mig lite med bilder från spelen? Citera
Gäst data-typen Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Skrivet 4 Maj 2006 va? vad är addressen till sidan? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.