Energy Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 (redigerat) Vilka spel har du? Jag har Wipeout: Pure och så ska jag köpa Daxter om några dagar. Redigerat 4 Maj 2006 av Energy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 okej roliga ? daxter har ju en grym reklam på tv :D ja har virtual tennis, ridge racer, gta lcs och får socom US NAVY SEALS Fireteam Bravo imon :D:D säg till om ni vill spela me :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Ja, äntligen en rolig reklam ! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 jag har untold legends 1, dynasty warriors, medi evil och sims 2 men jag skall nog köpa daxter, key to heaven, metal slug collection, tekken, final fantasy, och ratchet and clank next när det kommer mkt pengar :P :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 GTA LCS, Burnout: Legends och snart SOCOM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 jag har untold legends 1, dynasty warriors, medi evil och sims 2 men jag skall nog köpa daxter, key to heaven, metal slug collection, tekken, final fantasy, och ratchet and clank next när det kommer mkt pengar :P :wacko: Mm, ska du köpa alla spel samtidigt?Ska nog köpa Ratchet också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 bara gta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 star wars... o sxx on tour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Wipe out pure och gta libary city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 ridge racer och gta lcs får nog nåt till på söndag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 jag har street fighter alpha 3 max, burnout legends och everybody's golf. Tänkte köpa fght night snart... Och förresten allt detta skrivet från psp :D burnout, everybody's golf och street fighter. ska köpa fight night. (skrivet från pspn :D :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jaha? Varför skrev du sakerna två ggr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg