Ratchet Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Det finns en nyhet om detta som fusion har lagt in så några vet det nog redan ;) Hur som helst verkar det som att det skall komma ett ratchet and clank spel (äntligen) till psp. Det planeras att släppas till våren nästa år. screenshots finns på länken nedan ;) http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=7042 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Synd att den kommer så sent. PSP behöver heta titlar NU! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 mm det ser ju ut att likna ettan och på en bild tkr jag man kan se att han håller en flamethrower, vilken finns i ettan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 mm det ser ju ut att likna ettan och på en bild tkr jag man kan se att han håller en flamethrower, vilken finns i ettan mm.Jag kan inte venta...fast ja man for vell klara Daxter forst.Som du sa det liknar ettan.Det kanske e en son Revelations som med Prince of Persia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o.O Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag kommer nog att köpa det... fast det liknar ettan som jag redan har klarat ut.... hoppas verkligen att det kommer vara i klass med Daxter!!! för det är ett otroligt bra spel!!! (har klarat ut det med!!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag kommer nog att köpa det... fast det liknar ettan som jag redan har klarat ut.... hoppas verkligen att det kommer vara i klass med Daxter!!! för det är ett otroligt bra spel!!! (har klarat ut det med!!!) Jag klarade det idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Det är synd att det inte finns så många "riktiga" spel till PSP. Ratchet and Clank är en blanding av föregångarna, likaså med Wipeout: Pure och Prince of Persia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 det är ju det bl.a som daxter har fått så jätte bra recensioner för ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg