Hoppa till innehåll

Soft-air Gun

BloodMan

Rekommendera inlägg

Taskigt läge. En lärare får till exempel inte ta en mobiltelefon så länge telefonen inte orsakar skada på person eller egendom (om man slänger den i huvudet på någon, typ ) Och det är ju just sådant som en SA kan göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Taskigt läge. En lärare får till exempel inte ta en mobiltelefon så länge telefonen inte orsakar skada på person eller egendom (om man slänger den i huvudet på någon, typ ) Och det är ju just sådant som en SA kan göra.

Inte ta mobilen?

Bra, ska säga åt min lärare ^^

Och ja gtycker också att han får väl skylla sig själv, ta med sig en soft gun till skolan är ju helt hjärndött :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, 18 för att innehava något sorts av vapen, och 18 vid användning, annars i ansvarad vuxen tillsyn.

Och att ta med ett soft-gun till skolan är nog det dummaste jag har hört talas om.

Självklart ska läraren ta hand om det, någon kan få ett skott på sig och få grymma skador.

Och dessa skador får SKOLAN betala, eftersom det är dem som ansvarar för er under skoltid.

För att få ut det får din kompis be sina föräldrar att hämta ut den.

Va? Det är ju sjukt att läraren tar den, jag hade aldrig låtit dem ta min. Kan man inte anmäla sånt?

Soft-air gun skott gör inte ont... har ni aldrig kört krig som små eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Nej, 18 för att innehava något sorts av vapen, och 18 vid användning, annars i ansvarad vuxen tillsyn.

Och att ta med ett soft-gun till skolan är nog det dummaste jag har hört talas om.

Självklart ska läraren ta hand om det, någon kan få ett skott på sig och få grymma skador.

Och dessa skador får SKOLAN betala, eftersom det är dem som ansvarar för er under skoltid.

Det spelar väl ingen roll att skotten inte gör ont. Träffar man ögat kan man bli blind.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men asså.

Det roligaste som finns är ju att få ett soft-air-gun skott på sig några gånger i veckan:P

men som dom flesta säger, hans föräldrar ska hämta tillbaka den.

@Xade:Jag tror inte man kan anmäla om inte läraren tar ifrån honom den och säger att han inte får tillbaka den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men en lärare får inte ta din, du är 18.

*skjuter Xade i ögat med en softairgun*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

be snällt om det är en snäll lärare säg typ det var ett misstag eller däg jag ska aldrig ta hit den igen jag lovar om inte det funkar så måste du ta tillbaka den själv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Din kompis får skylla sig själv, han ska inte ens äga en Soft-air gun och definitivt inte använda den. Hoppas han aldrig får tillbaka den, regler är regler.

Om man inte lyder enkla och helt självklara regler får det konsekvenser. Din kompis får stå för vad han har gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka

Dumt att ta med den till skolan -.-

En lärare har inte rätt att konfiskera saker, såsom mobiltelefoner och antagligen air-guns. Dock förstår jag att hon har tagit hand om den under dagen, meh.

Efter skoldagen borden han ha fått tillbaka den, men, efter lite snack med föräldrar borde väl problemet vara löst? Han får skäll + hans förädrar tar softisen = han får inte tillbaka den, vilket är rätt åt honom!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...