Agito Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 hallo märker ni mig eller vad är kit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ett dvdkit gör att du kan se på dvder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 man kan spela bland annat N64 spel till en chippad box...ja har de ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 3000 kanske... Jag vet inte riktigt faktiskt...Men du kan bara spela andra spel på xboxen om du laddar ner dom Min kompis chipade för 700 spänn + 67 spel (han fick välja) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 man laddar ju ner spelen, man får ju inte med dom när han chippar de...´lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 JO man kan få spel med när man chippar....min granne fick 3 stycken tilll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg