Overraild Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) Som rubriken, vilka attacker ska jag lära min Cyndaquil i Lv 18 (den är Quilava just nu)? Attacker som den kan nu: Tackle, Leer, Smokescreen och Flamethrower (TM 35). Tacksam för seriösa svar! Redigerat 5 Maj 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 ta bort leer och lär den Attract Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Hmm... Fler förslag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 hm...nästa level lär den sig quick attack.så lär den det i stälet för Tackle :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 levla den så att den kan lära sig flame wheel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Men det är ju långt kvar tills den lär sig det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Den är i 25 just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 När den är en Typloshion, lär den TM 26 earthquake!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 det kan den inte :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) Jo, det kan den, men jag har redan använt den. Attackerna just nu: Flame Wheel, Quick Attack, Smokescreen och Flamethrower. Redigerat 5 Maj 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Jag kollade på serebii och där stog det ingenting om det :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Den kan lära sig Earthquake via TM 26. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg