Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Och :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Du kanske ska vänta med nya attacker tills du har utvecklat den? (Lv 36) Om du inte vet så finns det en link där det står all info om Cyndaquil och alla dens utvecklingar. Tryck här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Lär den toxic (TM 6) när den är typ på väg att dö, så förgiftar du motståndaren.. :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Men man kan också göra så den svimmar med en vanlig attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Flame whel och swift. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Flame Wheel kan den redan. Men Swift... Hmm... Måste tänka på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Lär den Focus Punch :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Nja, tror inte det, för den måste laddas upp, och min Typhlotion har kass Defense och inte så bra Sp.Def. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Lär den Thunderpunch. Då kan den försvara sig mot Water-typer enkelt. Earthquake gör att den kan försvara sig mot Rock. Lär den sedan Rest, eller om du tycker att den har dålig Defense och har problem med Double Team, använd Swift. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Lär den Brick Break :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Min Ampharos kan redan Thunderpunch, Earthquake lär den sig inte och jag har inte kvar min TM 26, men Swift kan jag lära den. Rest är inte så bra, för den har dålig Defense och Sp.Def, så jag lär nog inte Typhlotion den. Än så länge ska den ha Swift och Flamethrower (den har Typhlotion redan). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Vad mycket du har tränat :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg