Overraild Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Den är i 39 just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lexal Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Lär den: Sunnt Day Earthquake Flamethrower Hidden Power Har dessa på min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Min Ampharos kan redan Thunderpunch, Earthquake lär den sig inte och jag har inte kvar min TM 26, men Swift kan jag lära den. Rest är inte så bra, för den har dålig Defense och Sp.Def, så jag lär nog inte Typhlotion den. Än så länge ska den ha Swift och Flamethrower (den har Typhlotion redan). men jag tycker du ska lära den rest som MM sa och så ska du göra så den håller en berry som gör att den vaknar på en gång... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Men för femtioelfte gången, jag har inte TM 26 Earthquake och den lär sig inte Earthquake! _Kakashi_: Isåfall kan jag väl lära den Sleep Talk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Lexal:sunny day är inte till andvändning om den kan solarbeam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Sunny Day multiplicerar 1,5 av alla Fire-attacker + Typhlotion har en effekt som kallas Blaze, som också multiplicerar 1,5 av alla Fire-attacker när Typhlotion har låg HP. Sammanlagt: 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Det blir faktiskt 2,25. 1,5^2=2,25 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Okej då, 2,25. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Kan värkligen den inte lära sig earthaquake? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Kan ni inte matte eller ? 1.5 * 2 = 3 * =gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Men 1 är ju normal skada. Så man räknar inte med den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg