ThePunisher Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 Hej! Det finns två saker med spelet gudfadern som jag inte fattar. Först, hur hoppar man över reklamen i början när spelet startar? Man gör det ju varken med esc, mellanslag, enter eller musknappen! Andra frågan är hur man tar screenshots. Jag har försökt med print screen och F9 som det brukar vara ibland, men ingenting händer när jag sedan startar paint och trycker ner ctrl och v. Tacksam för svar :) Citera
Pettson3 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 testa med photoshop då.. Eller testade du med det? eller har du det programmet? :o. För där brukar det funka. Annars så kan du ju kolla i options Citera
ThePunisher Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) min photoshop trial funkar inte :bah: men när man trycker ner PrintScreen så stannar bilden upp ett tag. Redigerat 5 Maj 2006 av Boba-Fett Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.