Gäst Umbreon_Moon Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag håller med flygon, det är as dåligt jämfört med GBA-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag kan inte ta Trade på mina Pokemon på Pokemon Crater... Varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sneasel214 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag heter SpiritRay...vatten-tränare. Inte så bra dock ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 ja med cartie:du måste ha 7 eller mer ps. de får inte vara i ditt team Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Tack :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag är nästan aldrig inne på Pokémoncrater. Men min bästa är Quilava i 33. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 jag vill ha en sida vid namn någonting tcg.com nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) Jag håller med flygon och jag är inte heller ine så mycket nestan aldrig. Redigerat 9 Maj 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jag var där en gång men jag slutade efter 5 min, det laggade som s*tan. Skitspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 jag frågfa något <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Jag har en ostoppbar en buggad Shedinja som gör Wonderguard mot alla attacker!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Utom Sandstorm, Leech Seed, Hail, poison, burn, recoil, osv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg