philla kotte Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 hej jag har aldrig gjort ett spel eller någonting och jag undrar om ni tror jag skule kunna göra ett yu-gi-oh liknande spel till datorn. och i så fall hur? kan någon skicka en guid till mig? //philip the noob :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Först vill jag veta vad yu-gi-oh är för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Är inte yu-gi-oh den där kortspelet, och den där tecknade serien som liknar pokémon och sånt ? Lite Off-Topic, men typ som svar på din fråga. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 först så tycker jag att du googlar sen så tycker jag att du börjar lära dig att scripta ;) vi på fuska.se är inga mega stora spelgörare (om det finns någon mega stor spelgörare på fuska så snälla bevisa att jag har fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 jooo,de e det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 först så tycker jag att du googlar sen så tycker jag att du börjar lära dig att scripta ;) vi på fuska.se är inga mega stora spelgörare (om det finns någon mega stor spelgörare på fuska så snälla bevisa att jag har fel) OffT.: ja e inte precis "mega" :P philla: du behlver lära dej scripta... och ja varnar dej, de e skitjobbigt o göra ett kortspel... för många alternativ o sånt annat. Ja har testat men ja la av knappt halvvägs för ja tappade bort mej i va som kunde hända när 2 kort kombineras ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Om du alldrig har gjort ett spel som du säjer i första posten så borde du börja med något enklare men du får väl försöka om du vill, ett tips är att scripta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 OffT.: ja e inte precis "mega" Men det är jag :P (Ett skämt alltså). Jag gjorde ett sånt kortspel för nåt år sedan i gamemaker, flera andra har visst också gjort det. Sök lite på gmc så hittar du nog nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 du måste veta vad ditt kortspel går ut på först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.