TheCreed Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 hjälp!!! jag har klarat skogen och borgen därefter fasst sen när man har klarat några banor så går man bara i cirklar!!! Jag är desperat! Jag har fastnat på det här problemed i ett och ett halvt år!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Då måste du vara på chocolate island 2. Jag minns inte exakt hur man gjorde för tat komma vidare, men man måste klara banan på nåt speciellt sätt. Det kan antingen vara vilken tid man klarar banan på eller hur många mynt man har tagit, jag tror att man kommer vidare om man klara den så snabbt som möjligt, vet itne vilken trid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 har för mej att det är ett specielt mål som är över det som man tror att man skall in i, eller är det bakom eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 typ som att man hittar en nyckel och ett nyckelhål? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Nix, man hittar ingen nyckel på den banan. Man kommer den hemliga utgången genom tat antingen klara banan på kort tid eller ta mycket mynt, jag tror att man kommer vidare på båda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 jo, det gör man. (tror jag) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 (redigerat) Nix, man hittar ingen nyckel på den banan. Man kommer den hemliga utgången genom tat antingen klara banan på kort tid eller ta mycket mynt, jag tror att man kommer vidare på båda. ok :cool: Redigerat 22 Maj 2006 av Poké Brendan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg