Gäst Sandkaka Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Plötsligt blev mitt CZ (har inte testat 1.6) helt konstigt. Chatt-texten blev lila, valet av team var textbaserat, lika så köp av vapen. Bifogar en bild nedan. Tack. ~Daniel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 kanske admin på servern lekte lite? är dte så på alla servrar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Ja, på alla servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 ok, då vet jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 skärminställningarna, ställ om dom. jag va på internet cafe, då va de så där, ändrade på det och blev som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Det hjälpte inte. :-\ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Det hjälpte inte. :-\ testade du att göra större eller mindre, glömde nämna det. gör större. högre siffror alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) Iofs gjorde jag ett snäpp högre, startade om och böt tillbaka, startade om - utan resultat. Lite jobbigt att köra på högre upplösning än 1024*768. Ska testa igen. I´ll be back. EDIT: Fungerade inte. Har dock fixat menyerna + nytt fel funnet. Efter varje gång jag stänger av spelet så rensas alla favorites. Ingen som vet vad som är fel? Redigerat 9 Maj 2006 av katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg