Gäst Sandkaka Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 Plötsligt blev mitt CZ (har inte testat 1.6) helt konstigt. Chatt-texten blev lila, valet av team var textbaserat, lika så köp av vapen. Bifogar en bild nedan. Tack. ~Daniel
BloodMan Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 kanske admin på servern lekte lite? är dte så på alla servrar?
pho Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 skärminställningarna, ställ om dom. jag va på internet cafe, då va de så där, ändrade på det och blev som vanligt.
pho Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Det hjälpte inte. :-\ testade du att göra större eller mindre, glömde nämna det. gör större. högre siffror alltså.
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) Iofs gjorde jag ett snäpp högre, startade om och böt tillbaka, startade om - utan resultat. Lite jobbigt att köra på högre upplösning än 1024*768. Ska testa igen. I´ll be back. EDIT: Fungerade inte. Har dock fixat menyerna + nytt fel funnet. Efter varje gång jag stänger av spelet så rensas alla favorites. Ingen som vet vad som är fel? Redigerat 9 Maj 2006 av katten
Rekommendera inlägg