paragonX9 Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 jag går på Lärkbaksskolan det är den värsta skola som finns i Sala Lärarna är helt cp för dom gör nya reggler hela tiden e.x.p får äta mat i max 10min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 jag håller med dig det lät konstigt lunch i bara 10 min man ska ha minst 30 och så är det inte lärana som bestämmer om schemat utan det gör nog skolverket som ska se till att du får dom timmarna du behöver så lärarna kan inte ändra på erat schema så där. så jag tycker att du ska gå till rektor och klaga så får han ta upp det med den läraren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 bra idee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 min skola är också cp först får man inte cykla när det är rast sen när alla har börjat med skatebord får man inte göra det min och lärarna är helt puckade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 klart skolan suger, vad annars ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Finns trådar som denna i "Skola" forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg