Sidney Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Kan man spela PS2-spel från Grekland (Kreta) ? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Du måste köpa en sån här: PS2 RGB-Kabel med ljuspistol och stereoutgång RGB-kabeln används för att kunna spela utländska spel (NTSC) Playstation eller PS2 i färg. Ordinare pris: 99:- Internetpris: 89:- Kan köpas här: http://www.console.se/ps2/kablar/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) Då måste jag chippa mitt PS2 också!!!!!!!!!! Det vill jag inte!!!!!!!! Redigerat 8 Maj 2006 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Men då får du väl strunta i det då!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 OKEJ!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 GOD OF WAR är ett Grekiskt spel som har mycket blod och svärd i sig! PS: Spelet är väldigt långt och svårt! Men jag har klarat det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Ps2 från Europa kan man väl spela Europiska spel bara , (eller så jag helt borta :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) GOD OF WAR är ett Grekiskt spel som har mycket blod och svärd i sig! PS: Spelet är väldigt långt och svårt! Men jag har klarat det :lol: ' [EDIT] Redigerat 7 Juni 2006 av Lucas16 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg