Threeforce Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 ibland när jag skriver så klickar jag på skicka väntar i typ 5 minoch sen klickar igen då händer det nåt Jag skriver två inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Ja, man ska trycka EN gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Har du Modem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 verkar vara så= ) :o om han väntar 5min :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Admin har själv sagt att det ska gå bättre men jag tycker det laddar lika mycket med det här! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) Ja, man ska trycka EN gång.Det var ju det jag gjorde. Sen väntade jag i typ 5 min inget hände :( sen tryckte jag igen och det var då det hände nåt sen hade jag skrivit två inlägg :(nej jag har bredband Xray Redigerat 4 Februari 2004 av Threeforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Men då får du väl byta till andra stylen på profilen så kasnke det går bättre. Annars har din dator problem med sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Det är väll något fell på Datorn eller Bredbandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Det är väll något fell på Datorn eller Bredbandet Kanske för nästan hela tiden står det signalstyrka: väldigt låg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 kan du berätta lite mer så kan kanske jag svara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (Threeforce @ 04/02-2004 21:40:07) Det är väll något fell på Datorn eller Bredbandet Kanske för nästan hela tiden står det signalstyrka: väldigt låg Aha du kanske har trådlöstnätverk...Då står din dator för långt ifrån nätverksstationen. Hoppas att det är det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.