Threeforce Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 ibland när jag skriver så klickar jag på skicka väntar i typ 5 minoch sen klickar igen då händer det nåt Jag skriver två inlägg. Citera
rinosaur Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 verkar vara så= ) :o om han väntar 5min :blink: Citera
Backspace Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Admin har själv sagt att det ska gå bättre men jag tycker det laddar lika mycket med det här! :o Citera
Threeforce Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) Ja, man ska trycka EN gång.Det var ju det jag gjorde. Sen väntade jag i typ 5 min inget hände :( sen tryckte jag igen och det var då det hände nåt sen hade jag skrivit två inlägg :(nej jag har bredband Xray Redigerat 4 Februari 2004 av Threeforce Citera
Gäst YoTo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Men då får du väl byta till andra stylen på profilen så kasnke det går bättre. Annars har din dator problem med sidan. Citera
CiR3 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Det är väll något fell på Datorn eller Bredbandet Citera
Threeforce Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Det är väll något fell på Datorn eller Bredbandet Kanske för nästan hela tiden står det signalstyrka: väldigt låg Citera
mr.best Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 kan du berätta lite mer så kan kanske jag svara.. Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 (Threeforce @ 04/02-2004 21:40:07) Det är väll något fell på Datorn eller Bredbandet Kanske för nästan hela tiden står det signalstyrka: väldigt låg Aha du kanske har trådlöstnätverk...Då står din dator för långt ifrån nätverksstationen. Hoppas att det är det :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.