Guggo Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 min syns inte heller, men inte sjuttan klagar jag för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Burken Bj's syndrom... det hela beror antagligen på norton internet security om du har det installerat, då måste du avaktivera skyddet mot reklamannonser. Det är nog så som nico säger eftersom det funkade för mig nu,tack nico. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jag har firefox, och jag ser den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 det är samma sak för mej. När jag använder explorer så ser jag min egen avatar som en ruta med ett rött X i hörnet, men när jag använder firefox så ser det ut som att jag inte har en avatar över huvud taget :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 om det händer mig tar jag bara ändra avatar inställningar så tar jag samma ava som jag hade innan... ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Nico: Mm, det är nog som du säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.