Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

ja har märkt att messenger plus! har ett j*vla stort virus i sig, och undrar hur avinstallerar det och allt som har med det o göra? de går inte från kontrollpanelen>>lägg till lr ta bort program.

inte heller från C/Program/Msn Plus!. De finns ingen avinstallationsfil där?

Skrivet

för mig är det integ viru och har haft msn plus i 2 år så konstigt men du skrev att du spelade cs ska vi lira och se vem som är bäst jag e rank 28 :D

Off Topic ?

Ja du broder jag märkte också när jag hade installerat skiten att det var ett stort misstag. Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag skrotade det men jag har för mig att jag inte heller hittade det i "lägg till elr ta bort program-lista" så jag gjorde det bästa jag kunde göra, jag raderade mappen där programmet låg och drog sen igång norton antivirus. Efter det så var det borta. Kan ha vart så att jag installerade om msn också för säkerhets skull.

Men försök gjöra nått av ovanstående så kanske det hjälper.

Skrivet

Det är tillägs programet som har virus, jag har för mej att de va typ 2 "filer" som man skulle tabort för å avinstallera det, eller va det 2 program...

Skrivet

Det är inget virus.

Om det nu är det, hur har ni fått reda på det?

Kanske att visa program reagerar på det som ett virus eftersom att det är många konstiga funktioner som kan uppfattas som det, men det är inget virus.

Skrivet

Möjligen inget "virus" men programmet gör lite hur den vill med datorn.

Man får en annan internetstartsida, det ploppar upp massor okända rutor och norton slås på automatiskt, det vill man kanske inte :/

Skrivet

Det är inget virus.

Om det nu är det, hur har ni fått reda på det?

Kanske att visa program reagerar på det som ett virus eftersom att det är många konstiga funktioner som kan uppfattas som det, men det är inget virus.

Det är sponsorprog. som är virus. mitt antivirusprogram syftar på de.

men moddarna kan stänga denna tråden nu, ja fick bort de, de va bara att jag inte hade hittat avinstallationsfilen. Tack för hjälpen alla ändå ;P

Skrivet

Möjligen inget "virus" men programmet gör lite hur den vill med datorn.

Man får en annan internetstartsida, det ploppar upp massor okända rutor och norton slås på automatiskt, det vill man kanske inte :/

de dära hände för mig också!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...