Sidney Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) Kan nån ge förslag på roliga spel jag kan köpa? Helst action- och äventyrsspel! Spelen ska helst kunna köras på internet också! Tacksam för svar :D :) :rolleyes: Redigerat 9 Maj 2006 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) :P jag tror inte det finns så många ps2 spel som man kan spela på internet :P jaja jag tror att du menar pc spel? Redigerat 9 Maj 2006 av .:lol:. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Monster Hunter.Det är typ som Guild Wars eller World of Warkraft.Man måste döda olika monsters och göra rustning och svärd av deras ben och sånt.Du kan spela onlaine och offlain. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Call Of Duty2 eller Gta: San Andreas ? Men jag tror dock att man kan spela online med dem, med tanke på att Ps2 inte har så bra online-spel. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Kan nån ge förslag på roliga spel jag kan köpa? Helst action- och äventyrsspel! Spelen ska helst kunna köras på internet också! Tacksam för svar :D :) :rolleyes: ratchet gladiator :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Slaget om Midgård 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Burnout3: Takedown Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 METAL GEAR SOLID 3 : SNAKE EATER :cool: de ska du köpa bästa spelet som finns o man kan spela de online Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Ratchet and Clank-spelen 1-4, Sly-spelen 1-3, Jak-spelen 1-4 och Kingdom Hearts, är en hel bunt med bra äventyrsspel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Jepp de är bra äventyrspel, de rekommenderas varmt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Killzone ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Death To Rights Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg