Energy Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Ska jag köpa NFS: Most Wanted eller Rivals? Vad är det för skillnad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Är det inte samma spel bara att det heter Rivals ist för MW på PSP ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 nej det är inte samma spel . skillnaden tror jag är att rivals är som underground och most wanted är likt most wanted på data eller ps2.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 aa, rivals är typ ett nfs underground spel. jag tkr du skall köpa most wanted för jag tkr det är bättre än underground spelen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Jao, Most Wanted är ett bättre spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Ok, får man inte styla bilen i MW? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 ja, det får man till pc iaf har ajg för mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Okej, tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Ok, får man inte styla bilen i MW? inte mkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 nä, det är ju mer styling i underground spelen, men jag vill minnas att man får göra det lite grann iaf på MW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Jag har både rivals och MW,och MW på PSP är ett nytt spel. Dom har tagit bort typ ALLT. Rivals är coolare,och är lite mer som ett NFS spel på PS2,vilket är bättre. Rivals är bättre,helt klart. Köp rivals,den är inte så j*vla mycket om styling,ganska mycket racing också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg