nilsevert Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 f*n jag har fastnat i honmånstrets håla hur slår man sönder de där stora nätet de finns inga facklor eller nått där ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter inda club Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 gå tillbaka genom spindlarna och sen till höger så kommer du att klara det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 då ska gå åt det andra hållet upp för en backe...där ska du asta en fackla låång till nätet...sen ska du tebax och bränna bort alla spindlar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilsevert Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ok ska föröka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Det va svårt att göra dom grejerna men jag har klarat hela spelet utan memori- card. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 hur kan ni klara svarta porten? Den e ju fett svår lr hur Alla mina bröder dör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilsevert Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 har klarat hela spelet nu :) håll dig nära dom så får dom hälsa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilsevert Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 vet ni något liknande spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 hur kan ni klara svarta porten? Den e ju fett svår lr hur Alla mina bröder dör "alla mina bröder dör"... kan dom dö?? på två tornen kan dom ju ente det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Det e meningen att dom kan dö på svarta porten...man ska lixom skydda dom...*aslätt*... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg