Gäst draghonn Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 ska jag ringa... henne eller är det dumt? :cool: jag skulle vilja ha ett svar f..k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 ehh va ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst draghonn Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 vad fannn gör du här!!!! fucke up +din mamma fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 hmm.. Aggresivitet kåt i utropstecken och gillar att skriva "fucka" Detta kan endast betyda en sak, syndrom Nr. 7- galen 12åring *anmäld* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 jaså ? Jag skulle säga att den dåliga stavningen tillsammans med det andra tyder på syndrom nr.8 galen tolvåring med tuffingwannabe sjukan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Jag antar att det e nån tjej du e typ kär i eller nåt :S ? GO FOR IT!!!! lol, nej seriöst. annars kanske det aldrig händer nåt, good luck ;).... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Roligt.... Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg