Hoppa till innehåll

Maplestory


ArgSnickare

Rekommendera inlägg

e det någon som spelar maplestory eller. själv spelar jag det med min cleric lvl 30! ganska nice asså! :cool: jag tycker man ska spela det om man inte har not att göra det e ett litet krigar spel på internet som man spelar som en liten gubbe som springer runt och gör uppdrag P.S man krigar mycket också. man kan vara thief:tjuv warrior:krigare bowman:pilbågskytt (eller ha armborst) eller magician:magiker! det e jäkligt kul! äntligen har man hittat not spel som man inte tröttnar på direkt! :D

Redigerat av 940220
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

Jag spelar också, har en magician på level 15, orkar inte träna på den så mycket men ska nog försöka få den till en cleric.

 

 

 

((Anti-Dragonhonn))

Redigerat av Omega99
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag hade 1 thief på lvl 12 som jag spelade på lite men den sög så hårt så jag gjorde en annan thief som jag spelar på nu den e på lvl 13 men jag kommer snart att gå upp till lvl 14 hoppas jag den heter mushball och jag spelar med den på khaini världen!

 

P.S. jag hade en lvl 18 warrior som jag deletade warrior e så LÅNGTRÅKIGT! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns www.MapleSEA.com också men det är inte lika bra! visste ni att Maplestory fyller 1 år så man kan göra massa special uppdrag och vardagar mellan klockan 16 och 04 så går man upp lvl dubbelt så snabbt!

 

och på helgdagar utom lördagar så får man dubbelt så många ovanliga saker! :cool: P.S min thief e på lvl 15 nu! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det hände nåt liknande på min gamla windows 98 fast det stod failed in finding proper screen mode g20 :blink: knäppt! Det är rättså svårt att få det att funka men på min windows XP funkade det direkt!

 

e det någon här i forumet som vet hur man får fram mushmoom? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...