sagan-om-ringen-mästare Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 vi har av instalerat alla spel för att fixa datorn.............aså göra den snabbare <_< Citera
MahL Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 jaha och vad har det med att du vill ha CS? Citera
Gäst Fuskaren Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Men instalera den sen då eller får du inte :blink: Citera
Bigbrother Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Jag installera xp så blev min dator snabbare jag hade me förut men det ??????? :D Citera
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Jag önska att vi hade en snabb dator men vi moste holla på med all skit. B) Citera
Gäst Spelnisse Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 (redigerat) Nästa gång ni köper en ny andvänd den gammla som en dator att skriva och ha massa filer på och ha den nya som spel dator! :) Så gjorde vi i alla fall! Redigerat 5 Februari 2004 av Spelnisse Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.