HAB Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) är det någon som behöver hjälp i zelda windwaker så kan ni fråga mig här!!! ;) (ett tips på bra zelda sida är zeldapower!!) Redigerat 4 Februari 2004 av hab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Var fins den dära eld flugan som man ska fånga och ge till kamera gubben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) den finns i forest haven eller forbiden woods där andra bossen är! men innan du ger eldflugan måste du ta några foto på vissa saker det kan du hitta här http://www.zelda.com/gcn/index.jsp sen klicker du på kameran nere i högra hörnet. du ska fota likadant som 2,3,4 dom bilderna ska du ta sen e det bara att ge han eldflugan! P.S du ska fånga eldflugan i en empty bottle men kolla så du har en tom innan du gör det! D.S Redigerat 4 Februari 2004 av hab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) har du hjärtsbit guiden lr nåt för jag hade alla hjärtbitar förutom en då skulle jag få 20 hjärtan och varava det helt :( ps. http://zelda.com/universe e inte så dålig heller ;) .DS Redigerat 4 Februari 2004 av Cocos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) ok tack för tipset, men tyvär jag har inte fått den men jag tror jag vet var man får dem! man ska klara det där flyg testet på nån sån ö sen tror jag att man får den! Redigerat 4 Februari 2004 av hab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 får man Hjärt Guiden då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 jag tror det! men jag är ej 100% säker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ok men det e väl eet "krashat" skepp som några Rito folk står på i närheter av Forbidden Fortress Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ja det ser ut som det med ett parasoll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 men du måste ha förlänngt magi mätare och jag kan säga redan nu att det e j*vligt svårt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 förlägnda magimätare trams ska Tinge Turner och köp magi drycken när det börjar ta slut ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 tingel tuner kanske går att använda men man kan inte dricka i luften och det e bäst att andvända förlängd magimätare annars är det nästan imposible! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg