Gäst Samus aran Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) NÄ nu blir jag tokig. Varför ska dom hålla på att ändra allting på den här hemsidan? Jag har förlorat alla mina poäng pga det, sen så har jag förlorat alla saker som jag hade på mitt namn också. Kan nån svara snabbt, jag börjar bli iriterad. Redigerat 5 Februari 2004 av Samus aran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 jag ska bara fråga dig en sak hur får man saker där det står föremål?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Men ska detta inte vara i allmänt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 NÄ nu blir jag tokig. Varför ska dom hålla på att ändra allting på den här hemsidan? Jag har förlorat alla mina poäng pga det, sen så har jag förlorat alla saker som jag hade på mit namn också. Kan nån svara snabbt, jag börjar bli iriterad. Själv tycker jag det blivit bra! Men dom gör väl det för att få mer medlemmar men det flesta verkar inte gilla det! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 det är några nya funktioner och några gamla har tats bort! men kolla här att det var fulare innan www.fuska.se/forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Det här ska vara på Fuska.se forumet. För att få tillbaka dina poäng pm:ar du admin på det gamla forumet. För att få saker där det står föremål måste du ha köpt nåt i affären. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 NÄ nu blir jag tokig. Varför ska dom hålla på att ändra allting på den här hemsidan? Jag har förlorat alla mina poäng pga det, sen så har jag förlorat alla saker som jag hade på mit namn också. Kan nån svara snabbt, jag börjar bli iriterad. jag bryr mig inte så mycket om poängen men visst det är kull att ha lite skugga lr glitter på namnet men varför göra så stor sak av det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Vilken affär :huh: vart är den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 i högra hörnet står det "affär" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jaja, ingen ide att snaka, jag Pm:ar Admin och ber att få tillbaks dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 fel forum killar... tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg