CeZ Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Ja! AVG Free äger norton, jag har själv haft norton, den hitta inget men när jag skaffa AVG hitta den 5 Trijanhästar och 9 Virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jamen jag fråga vad det betyder när norton anitvirus säger: lagning misslyckad sen så står det på en till bloodhound åtkomst nekad ! betyder det att den har attackerad datan men viruset bloackades men finns i datan eller så betyder det att viruset är borta men filen den ifekterade kunde inte lagas men viruset är borta??? SNÄLLA ALLA NORTON ANVÄNDARE MIN DATAS ÖDE LIGGER I ERA HÄNDER!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Det ligger och e aktiverat om det står så.. du, din datas öde e redan förutbestämt med en sån ägare, den kommer hålla tills du slänger den (eftersom du värkar älska den som ett barn -.-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 VAD?!?! men det står nekad åtkomst på den också?? DET BETYDER VÄL ATT DEN INFEKTERADE FILEN INTE KUNDE LAGAS MEN VIRUSET BELVE BLOCKAD VÄL????Jag körde en virusökning och det stod 0 funna problem 0funna virus. JAG BEHÖVER EN BRA DATA GENI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.