Gäst YoTo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Men jag vill ha poäng=) Men kanske inte ska stjäla längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 jag har jätte lite poäng inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Anta! Du har minus 1700!!!! Du måste ha försökt att sno mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 japp men mislyckades stort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Vad ville du sno? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 han ville sno poäng för att jag tror att det är det ända man kan ta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 kan man verkligen ta? och är det tillåtet och kan man misslyckas också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Det är tillåtet. Ja man kan misslyckas. Men jag lyckades två gånger med 100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Av vem yoto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Minns faktiskt inte.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag lyckades med att sno 200 några gånger sen försökte jag sno 1000 och då fick jag minus 1000 nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.