Nogger Mint Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jo, just de gatloppet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 vi gjorde lite gladiatorerna på rasten häromdan....ungefär 3 lr 4 skulle blockera ett jättemål å utmanaren skulle försöka ta sej in genom gladdarna o snudda målnätet. d va en liten ettaplutting som åxå va me....vi tog d itte så hårt me honom....men annars va d kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (Metabee @ 04/02-2004 19:57:03) (Cocos @ 04/02-2004 18:44:41) Brukar ni köra gladiatorerna på rasten. Vi är typ hela 5:an och en 4:a som kör. Om ni kör det så undrar jag vilka grenar ni brukar köra. Vi brukar köra Attackboll och den där gamla vägen där det var 5 stycken som blockerade vägen. Imorgon är det final (vi brukar köra som i det riktiga gladiatorerna) det är 3 från 5:an jag är med. Ja vi gör hinderbanan också fast kortare och inte likadan. har inte kört men har ni gjort grenarna själva också Nä, attackboll kommer ju från programmet och vägen eller vad den nu hette är ju en gammal som inte finns längre. Vi tar samma grenar men vi tar inte i lika hårt men visst. En gång hade jag en jättestark mot mig i attackboll han fick man ju ta i lite mot. För att få stopp på han efter matchen (han blev arg för att jag fick 8p) var man tvungen att mula han lite. Gtaloppet är fortfarande med det va det i första programmet av den här säsongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Synd att etaplutten var med tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Vi leker Gatloppet. Fasst när 4:an eller 3:an kommer vill dom vara men fasst vi får inte blanda in andra klasser och så blir förken sur för att viu inte låter alla har rinken. Knäppt va? Jag är oftast utmanare. En gång var det 5 stycken. Den första Tar hela tin i benet så man förlorar 20/30 sekunder på det. Jag kom igenom han på 17 sekunder men fasnade på sista som tryckte ner mitt anskite så jag inte kunde andas och jag börja gråta lite men sen jag fick ett utbrott när jag var med nästa gång. Så här var det då: Första: Hoppa och Tyrckue upp armarna i ansiktet på han. Andra: "Headbutt" Tredje: Hon Var för Långsam Färde: Hen Snacka med tjejer Femmte: Han underskattade min styrka och flög iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ni kör väl inte direkt på asfalten dp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Vi kör gladiatorerna i korridorerna på högstadiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 ni kör väl inte direkt på asfalten dp Nej på snön som är ca 3 dm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 När det inte är nån snö brukar vi köra på sanden. Men nu kör vi påsnön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (0013 @ 05/02-2004 08:58:51) ni kör väl inte direkt på asfalten dp Nej på snön som är ca 3 dm. ok men varje gång det kommer snö så töar det bort efter nån dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag har aldrig kört gladiatorna eller not åt de hollet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Synd för det är *skul. Förresten jag vann finalen. Fick lite näsblod i gatloppet bara.I hinderbanan var det superjämt jag vann med 46 hundradelar. För vi har två stycken som tar tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.