Hoppa till innehåll

Gladiatorerna

Nogger Mint

Rekommendera inlägg

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

(Metabee @ 04/02-2004 19:57:03)
(Cocos @ 04/02-2004 18:44:41)

Brukar ni köra gladiatorerna på rasten. Vi är typ hela 5:an och en 4:a som kör. Om ni kör det så undrar jag vilka grenar ni brukar köra. Vi brukar köra Attackboll och den där gamla vägen där det var 5 stycken som blockerade vägen. Imorgon är det final (vi brukar köra som i det riktiga gladiatorerna) det är 3 från 5:an jag är med. Ja vi gör hinderbanan också fast kortare och inte likadan.

har inte kört men har ni gjort grenarna själva också

Nä, attackboll kommer ju från programmet och vägen eller vad den nu hette är ju en gammal som inte finns längre. Vi tar samma grenar men vi tar inte i lika hårt men visst. En gång hade jag en jättestark mot mig i attackboll han fick man ju ta i lite mot. För att få stopp på han efter matchen (han blev arg för att jag fick 8p) var man tvungen att mula han lite.

Gtaloppet är fortfarande med det va det i första programmet av den här säsongen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi leker Gatloppet. Fasst när 4:an eller 3:an kommer vill dom vara men fasst vi får inte blanda in andra klasser och så blir förken sur för att viu inte låter alla har rinken. Knäppt va? Jag är oftast utmanare. En gång var det 5 stycken. Den första Tar hela tin i benet så man förlorar 20/30 sekunder på det. Jag kom igenom han på 17 sekunder men fasnade på sista som tryckte ner mitt anskite så jag inte kunde andas och jag börja gråta lite men sen jag fick ett utbrott när jag var med nästa gång.

Så här var det då:

Första: Hoppa och Tyrckue upp armarna i ansiktet på han.

Andra: "Headbutt"

Tredje: Hon Var för Långsam

Färde: Hen Snacka med tjejer

Femmte: Han underskattade min styrka och flög iväg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...