Bounce Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Heej allihopa! :) Jag undrar bara vad en låt heter. den är med på en simpsons del där homer börjar använda droger. den spelas när homer e på väg till jobbet och är helt hög av drogen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Heej allihopa! :) Jag undrar bara vad en låt heter. den är med på en simpsons del där homer börjar använda droger. den spelas när homer e på väg till jobbet och är helt hög av drogen... Det är väl smoke on the water av Deep Purple.. Har inte simpsons-dvdn framme, så jag har inte tid att kolla vilken det är, men jag är ganska säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 nej det är inte den. smoke on the water spelas när homer är i sitt rum och röker och så kommer marge och lisa och bart dit. men den jag vill ha är när hane går till jobbet :rolleyes: Jag har spelat in den låten från teven till datan och tänkte lägga upp filen här men det blev fett konstigt när jag försökte lägga upp den :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Om du kommer ihåg lite av texten ( om det finns nån ) så kan du alltif gå in på letssingit.com och söka låttexter och hitta låten. Jag vet vilket avsnitt du menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.