BloodMan Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Hej, man ska typ ha fått TV6 igår men jag har den inte :o jag har kanalsökt, men jag hittar den inte... är det nån som vet vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Duh, det är inte alla som får den. Har du viasat? Då borde du däremot ha den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 jag har nästan alla viasat-kanaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Hej, man ska typ ha fått TV6 igår men jag har den inte :o jag har kanalsökt, men jag hittar den inte... är det nån som vet vad jag ska göra? Den ska ligga på ZTV:s kanalplats,om du hade ZTV innan så ska du ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 (redigerat) jag har nästan alla viasat-kanaler Det har inget med saken att göra.. Hur tar ni emot TV? Är det områdets Tv-nät eller är det digitalbox? Redigerat 10 Maj 2006 av katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Hej, man ska typ ha fått TV6 igår men jag har den inte :o jag har kanalsökt, men jag hittar den inte... är det nån som vet vad jag ska göra? Ja, jag hade ZTV innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Ja, jag hade ZTV innan Då ska den ligga på samma kanalplats som ZTV,har du kollat det? Har du fortfarande kvar ZTV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Ja, jag tittar på ZTV just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Digitalbox eller marknät? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 ZTV=TV6 har man haft ztv då får man tv6 istället jag hade ztv och fick tv6 :D :D kollar på ishockey igår :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 11 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Digitalbox eller marknät? Marknät...(tror jag :blink: ) @ Blizzey: Det är ju just det som är problemet, ZTV är som vanligt. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Eftersom du är min lillebrorsas polare vet jag var du bor. Vi har ett marknät för vårat område som de uppdaterar ibland. Senaste uppdateringen var för ca 2 år sen då vi fick Tv4+ och Viasat Sport 1. Fortsätter de vara slöa med nya kanaler kommer vi antagligen få vänta ett bra tag på 6:an om vi ens kommer att få den alls. --- 6:an=Ztv stämmer inte. För er med digitalbox är de utbytta ett tag som provperiod tror jag, sen blir det antagligen en extrakostnad för att behålla den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.